Politica de confidențialitate OptiMonk
(pentru clienți)
Clienții OptiMonk sunt, în general, companii, astfel încât prelucrarea datelor de companie nu intră, de regulă, sub incidența prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR sau Regulamentul). Totuși, este posibil ca, în pofida celor de mai sus, să ne furnizați date care se califică drept date cu caracter personal (de exemplu, numărul de telefon). În consecință, respectăm prevederile Regulamentului în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră.
Toți angajații OptiMonk se obligă, prin acorduri de confidențialitate, să protejeze datele cu caracter personal obținute în exercitarea atribuțiilor de serviciu.
1. Operatorul de date
Denumire operator: OptiMonk International Zrt. (OptiMonk sau Compania sau „noi”)
Sediu principal: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
support@optimonk.com, +36 1-415-800-4445
Cod TVA: 26335498-2-09
2. Informații privind utilizarea cookie-urilor / Politica de cookie-uri
(1) În conformitate cu practica generală, Compania utilizează cookie-uri pe site-ul său. Site-ul Companiei va înregistra și prelucra, pe durata utilizării site-ului, următoarele date ale vizitatorului și ale dispozitivului folosit pentru navigare:
- adresa IP utilizată de vizitator,
- tipul de browser,
- caracteristicile sistemului de operare al dispozitivului folosit la navigare (limba setată),
- momentul vizitei,
- pagina (subpagina), funcția sau serviciile accesate.
(2) Acceptarea cookie-urilor nu este obligatorie. Puteți modifica setările browserului pentru a respinge toate cookie-urile sau pentru a vă avertiza atunci când un cookie este trimis. Deși majoritatea browserelor acceptă cookie-uri în mod implicit, aceste setări pot fi schimbate pentru a preveni acceptarea automată și pentru a vă oferi posibilitatea de a alege de fiecare dată.
Pentru mai multe informații despre setările de cookie ale celor mai populare browsere, consultați:
- Google Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=hu
- Firefox: https://support.mozilla.org/hu/kb/sutik-engedelyezese-es-tiltasa-amit-weboldak-haszn
- Microsoft Internet Explorer 11: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
- Microsoft Internet Explorer 10: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-10-win-7
- Microsoft Internet Explorer 9: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-9
- Microsoft Internet Explorer 8: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-8
- Microsoft Edge: http://windows.microsoft.com/hu-hu/windows-10/edge-privacy-faq
- Safari: https://support.apple.com/hu-hu/HT201265
În plus, vă atragem atenția că anumite funcții sau servicii ale site-ului nu vor funcționa corect fără cookie-uri.
(3) Cookie-urile utilizate pe site nu sunt adecvate pentru identificarea persoanei utilizatorului.
(4) Cookie-urile sunt fișiere scurte de date plasate de site-ul vizitat pe computerul utilizatorului. Ele conțin o linie de caractere care este plasată pe dispozitivul utilizatorului la vizitarea unui site. Scopul cookie-urilor este de a facilita furnizarea anumitor servicii de comunicații informatice și de a face utilizarea lor mai comodă. La vizitele repetate, site-ul poate recunoaște browserul utilizatorului datorită cookie-urilor. Cookie-urile pot stoca setările utilizatorului (de exemplu, limba aleasă) și alte informații. Printre altele, cookie-urile colectează informații despre vizitator și dispozitivul acestuia, rețin setările vizitatorului și pot fi utilizate, de exemplu, în coșurile de cumpărături online. În general, cookie-urile facilitează utilizarea site-ului, ajută la oferirea unei experiențe online reale și constituie o sursă eficientă de informații. Ele permit și operatorului site-ului să verifice funcționarea acestuia, să prevină abuzurile și să furnizeze serviciile în mod neîntrerupt și la o calitate corespunzătoare.
(5) Există mai multe tipuri de cookie-uri, dar, în general, pot fi împărțite în două categorii: cookie-uri temporare, plasate de site pe dispozitivul utilizatorului doar pe durata unei sesiuni specifice (de exemplu, în timpul autentificării de securitate pentru o tranzacție e-banking) și cookie-uri permanente (de exemplu, setarea limbii unui anumit site), care rămân pe computer până când sunt șterse de utilizator. Conform directivelor Comisiei Europene, cookie-urile pot fi plasate pe dispozitivul utilizatorului numai cu consimțământul acestuia (cu excepția cookie-urilor strict necesare pentru utilizarea serviciilor respective).
(6) Pentru cookie-urile care nu necesită consimțământul utilizatorului, informațiile vor fi furnizate la prima vizită pe site. Nu este necesară afișarea integrală a informațiilor referitoare la cookie-uri pe site; este suficient un rezumat al esenței informațiilor și indicarea accesului la versiunea completă printr-un URL.
(7) Pentru cookie-urile ce necesită consimțământ, informarea poate avea loc la prima vizită dacă prelucrarea datelor aferente începe odată cu vizitarea site-ului. Dacă utilizarea cookie-urilor este legată de o funcție solicitată expres de utilizator, informarea poate fi afișată în legătură cu utilizarea acelei funcții. Și în acest caz este suficient un rezumat și trimiterea la informațiile complete printr-un URL.
(8) Informațiile conținute în cookie-uri sunt stocate strict pe perioada necesară, care nu va depăși, în niciun caz, 1 an. La expirarea acestei perioade, Utilizatorii și/sau Abonații vor trebui să își reînnoiască consimțământul pentru instalarea cookie-urilor.
(9) Utilizatorii și/sau Abonații sunt informați că pot preveni salvarea cookie-urilor pe orice hardware modificând setările browserului. Aceștia pot accepta sau refuza cookie-urile utilizate de site în totalitate sau parțial. Totuși, refuzarea cookie-urilor poate împiedica funcționarea normală a serviciilor OPTIMONK.
Cookie-uri utilizate pe site-ul Companiei
(1) Cookie-uri de sesiune esențiale tehnic
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru ca vizitatorii să poată naviga pe site, să îi utilizeze funcțiile integral și fără întreruperi, în special pentru reținerea acțiunilor efectuate de un vizitator pe o anumită pagină pe durata vizitei. Prelucrarea datelor are loc doar pe durata vizitei; la închiderea sesiunii și a browserului, acest tip de cookie este șters automat de pe dispozitiv.
Date prelucrate: OptiMonkClient, OptiMonkClientId, OptiMonkSession, omLastFilled
Temei juridic: art. 13/A alin. (3) din Legea nr. CVIII/2001 privind anumite chestiuni ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale.
Scopul prelucrării: asigurarea funcționării corespunzătoare a site-ului.
(2) Cookie-uri ce necesită consimțământ
Aceste cookie-uri permit Companiei să rețină alegerile utilizatorului legate de site. Înainte și pe durata utilizării serviciilor, Vizitatorul poate interzice oricând această prelucrare. Aceste date nu pot fi asociate cu datele de identificare ale utilizatorului și nu pot fi transferate unui terț fără consimțământul utilizatorului.
(3) Cookie-uri care facilitează utilizarea
Temei juridic: consimțământul persoanei vizate (art. 6 alin. (1) lit. a) GDPR).
Scopul prelucrării: creșterea eficienței serviciilor, îmbunătățirea experienței utilizatorului și facilitarea utilizării site-ului.
Perioada de prelucrare: 5 ani.
(4) Cookie-uri pentru performanță
Cookie-uri Google Analytics – detalii:
https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage
Cookie-uri Google AdWords – detalii:
3. Prelucrarea datelor pe site
Înregistrarea pe site-ul Companiei
Înregistrarea pe site este necesară și pentru utilizarea aplicației OptiMonk. Politica de confidențialitate separată aferentă aplicației este disponibilă la link.
Date prelucrate: numele persoanei fizice (prenume și nume), număr de telefon, adresă de e-mail, ID online.
Scopul prelucrării:
- Înscriere la planul FREE (crearea propriului cont OptiMonk al clientului)
- Contactarea ca urmare a solicitărilor trimise electronic sau telefonic
- Informarea privind produsele și serviciile Companiei
- Analiza utilizării site-ului
Temei juridic: consimțământul persoanei vizate (art. 6 alin. (1) lit. a) GDPR).
Destinatarii și categoriile de destinatari: angajații Companiei care desfășoară activități de customer service și marketing, în calitate de persoane împuternicite (procesatori):
Interfețele de administrare ale conturilor OptiMonk, Mailchimp (The Rocket Science Group, LLC), Hubspot, Zendesk (Zendesk Inc.), Unbounce, Intercom, Mixpanel, Outreach, aplicațiile Zoho.
Perioada de stocare: 5 ani sau până la retragerea consimțământului (solicitare de ștergere).
Prelucrarea datelor pentru materiale promoționale și newsletter
Persoana fizică ce se înregistrează pentru materiale promoționale și newsletter pe site își poate da consimțământul bifând căsuța corespunzătoare. Bifarea prealabilă este interzisă. Notificarea de confidențialitate (anexă) este afișată și în timpul abonării, printr-un URL. Persoana vizată se poate dezabona prin funcția „unsubscribe” din newsletter, în scris, sau printr-o declarație transmisă prin e-mail, oricând, acțiune ce echivalează cu retragerea consimțământului. În acest caz, toate datele abonatului vor fi șterse.
Date prelucrate: nume (prenume, nume) și adresă de e-mail.
Scopul prelucrării:
- Trimiterea de newslettere privind produsele și serviciile Companiei
- Trimiterea de materiale promoționale
- Informări privind produsele, serviciile, condițiile și reducerile Companiei
Temei juridic: consimțământul persoanei vizate (art. 6 alin. (1) lit. a) GDPR).
Destinatari/procesatori: angajații Companiei pentru customer service și marketing; interfețele de administrare ale conturilor OptiMonk, Mailchimp (The Rocket Science Group, LLC), Hubspot, Zendesk (Zendesk Inc.), Unbounce, Intercom, Mixpanel, Outreach, aplicațiile Zoho.
Perioada de stocare: până la dezabonarea clientului sau până la retragerea consimțământului (solicitare de ștergere).
Serviciul Clienți
Angajații Serviciului Clienți ai OptiMonk International Zrt. asistă clienții în legătură cu funcționarea campaniilor OptiMonk prin:
- e-mail trimis la support@optimonk.com sau la adresa de e-mail profesională a unuia dintre reprezentanții de suport,
- telefon,
- întâlnire 1-la-1 programată în prealabil.
Datele de contact ale reprezentanților persoanelor juridice (clienți și furnizori)
(1) Date prelucrate: nume, adresă, număr de telefon și adresă de e-mail ale persoanei fizice.
(2) Scopul prelucrării: executarea contractului încheiat cu partenerul persoană juridică al Companiei, derularea relației comerciale.
Temei juridic: interesul legitim al operatorului sau al unui terț (art. 6 alin. (1) lit. f) GDPR).
(3) Destinatari: angajații Companiei care desfășoară activități de marketing.
(4) Perioada de stocare: 5 ani de la încetarea relației comerciale și a calității persoanei vizate de reprezentant.
(5) Partenerul persoană juridică și reprezentantul acestuia răspund pentru exactitatea, veridicitatea și legalitatea datelor transmise Companiei.
4. Prelucrarea datelor pentru îndeplinirea obligațiilor fiscale și contabile
În temeiul obligației legale (art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR), Compania poate prelucra datele persoanelor fizice prevăzute de lege care intră într-o relație comercială cu Compania, fie ca și client, fie ca furnizor, pentru îndeplinirea obligațiilor fiscale și contabile (contabilitate, impozitare). Datele prelucrate includ, în special, conform art. 169 și 202 din Legea nr. CXXVII/2007 privind taxa pe valoarea adăugată: numele, adresa, denumirea persoanei sau organizației care comandă tranzacția, semnătura persoanei care certifică executarea comenzii și, după caz, semnătura auditorului, semnătura destinatarului pe documentele privind mișcările de stoc și gestionarea banilor și semnătura plătitorului pe chitanțe; conform Legii nr. CXVII/1995 privind impozitul pe venitul persoanelor fizice: numărul licenței de afaceri, seria actului de identitate al micilor producători și codul lor de identificare fiscală.
Perioada de stocare: 8 ani de la încetarea raportului juridic care justifică prelucrarea.
Destinatari: personalul financiar al Companiei și persoana împuternicită (procesator) contabilă a Innonic Group Zrt.
Programe utilizate de personalul financiar:
- Számlázz.hu – program de facturare
- Zoho – sistem administrativ
- BrainTree – date privind plata cu cardul
5. Transferul de date, persoane împuternicite
Înregistrăm datele de contact și de facturare furnizate de dumneavoastră în următoarele programe (colaborăm cu următorii persoane împuternicite/procesatori):
MailChimp
c/o The Rocket Science Group, LLC
675 Ponce de Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, GA 30308
MOSS Nr. UE 826 477 914
Serviciu: automatizare e-mail marketing
Date transferate: adresă de e-mail, prenume, nume și număr de telefon, în scopuri de contact pentru marketing.
Hubspot
25 First Street, 2nd Floor, Cambridge, MA 02141, Statele Unite
Serviciu: sistem CRM
Date transferate: adresă de e-mail, prenume (și nume, dacă este furnizat), denumirea companiei, număr de telefon, în scopul stocării istoricului utilizatorului.
Zoho Corp
Federal ID 80-0722734, 4141 Hacienda Drive, Pleasanton, California 94588
Serviciu: sistem ERP
Date transferate: adresă de e-mail, denumirea companiei și adresa de facturare, exclusiv în scopul stocării facturilor.
DigitalOcean, LLC
101 Avenue of the Americas, 10th Floor, New York, NY 10013
(Utilizăm doar centrele lor de date din UE – Frankfurt)
Serviciu: furnizor de găzduire servere.
Zendesk
Zendesk, Inc., 1019 Market St, San Francisco, CA 94103
telefon: (888) 670-4887, e-mail: ar@zendesk.com
Serviciu: furnizor sistem ticketing
Date transferate: adresă de e-mail și numele utilizatorului furnizate la transmiterea e-mailului către echipa de suport OptiMonk.
Unbounce
#400 – 401 West Georgia Street, Vancouver, BC V6B5A1, Canada
Serviciu: constructor de pagini de destinație
Date transferate: adresă de e-mail (prenume și număr de telefon, unde sunt solicitate), colectate în scopuri de marketing.
CIB Bank Zrt.
1027 Budapesta, Medve u. 4-14.
Serviciu: deținător cont bancar OptiMonk International Zrt.
Date transferate: adresă de facturare a utilizatorilor, număr de cont bancar utilizat la efectuarea plății.
Braintree
United States, 222 W Merchandise Mart Plaza, Suite 800, Chicago, IL 60654
Serviciu: procesator plăți cu cardul
Date transferate: detalii card bancar, adresă de e-mail și numele complet al utilizatorului abonat la OptiMonk; date colectate exclusiv în scopul procesării plății.
Intercom
55 2nd Street, 4th Floor, San Francisco, CA 94105
Serviciu: suport chat online și mesagerie inteligentă in-app
Date transferate: toate datele personale furnizate în timpul înregistrării.
Logrocket
87 Summer St., Boston, MA 02110, e-mail: support@logrocket.com
Serviciu: colectează informații despre acțiunile utilizatorilor în contul lor OptiMonk.
6. Drepturile dumneavoastră privind prelucrarea datelor
Persoana vizată poate transmite cererea sa în orice mod (în scris, electronic sau chiar verbal) la datele de contact ale Operatorului menționate mai sus.
Operatorul va informa Persoana vizată cu privire la decizia luată în urma cererii fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu în termen de o lună, termen ce poate fi prelungit, dacă este necesar, cu încă două luni.
Dreptul de acces
Persoana vizată are dreptul de a obține confirmarea dacă datele sale personale sunt prelucrate și, în caz afirmativ, acces la date și la următoarele informații:
- scopurile prelucrării;
- categoriile de date personale vizate;
- destinatarii sau categoriile de destinatari;
- perioada de stocare preconizată;
- existența dreptului de rectificare, ștergere, restricționare sau opoziție;
- dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere;
- sursa datelor;
- existența unui proces decizional automatizat.
În temeiul art. 15 alin. (3) GDPR, persoana vizată are dreptul să obțină gratuit o copie a datelor sale, conform procedurii din art. 12.
Dreptul la rectificare
Persoana vizată are dreptul la rectificarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor inexacte și la completarea datelor incomplete, inclusiv printr-o declarație suplimentară.
Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”)
Persoana vizată poate solicita ștergerea datelor sale dacă:
- datele nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau persoana își retrage consimțământul;
- persoana se opune prelucrării conform art. 21 alin. (1) și nu există motive legitime care să prevaleze, sau se opune conform art. 21 alin. (2);
- datele au fost prelucrate ilegal;
- ștergerea este necesară pentru respectarea unei obligații legale în dreptul Uniunii sau al unui stat membru.
Dreptul la restricționarea prelucrării
Operatorul restricționează prelucrarea la cererea Persoanei vizate dacă:
- exactitatea datelor este contestată, pentru perioada verificării;
- prelucrarea este ilegală, iar persoana se opune ștergerii și solicită restricționarea;
- operatorul nu mai are nevoie de date, dar persoana le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
- persoana s-a opus prelucrării întemeiate pe interes public sau legitim, pe durata verificării prevalenței intereselor operatorului.
Dacă prelucrarea este restricționată, datele pot fi prelucrate, cu excepția stocării, numai cu consimțământul persoanei vizate sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau pentru protejarea drepturilor altei persoane sau din motive de interes public important al Uniunii sau al unui stat membru.
Dreptul la portabilitatea datelor
Persoana vizată are dreptul să primească datele personale care o privesc, pe care le-a furnizat operatorului, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și are dreptul să transmită aceste date altui operator, fără obstacole din partea operatorului inițial, cu excepțiile din art. 20 GDPR.
În exercitarea dreptului, persoana poate solicita transmiterea directă între operatori, unde este fezabil tehnic. Dreptul nu trebuie să afecteze negativ drepturile și libertățile altora.
Dreptul la opoziție
Persoana vizată se poate opune prelucrării datelor sale atunci când prelucrarea este necesară exclusiv pentru îndeplinirea unei obligații legale din interes public sau pentru interesele legitime ale Operatorului sau ale unui terț.
Decizii individuale automatizate, inclusiv crearea de profiluri
Persoana vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, inclusiv profilare, care produce efecte juridice sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.
Dreptul de a depune o plângere și căi de atac
Persoana vizată poate depune plângere direct la Autoritatea Națională Ungară pentru Protecția Datelor și Libertatea de Informare (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, NAIH).
Adresă: 1055 Budapesta, str. Falk Miksa 9-11.
Adresă poștală: 1363 Budapesta, O.P. 9.
Telefon: +36-1-391-1400
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Website: www.naih.hu
Dreptul la o cale de atac judiciară efectivă împotriva unui operator sau persoană împuternicită
Orice persoană vizată are dreptul la o cale de atac judiciară efectivă dacă apreciază că drepturile sale în temeiul Regulamentului au fost încălcate ca urmare a prelucrării datelor sale cu caracter personal cu nerespectarea Regulamentului.
7. Linii directoare pentru comunitate / Prelucrarea datelor pe pagina de Facebook a Companiei
(1) Compania administrează o pagină de Facebook pentru a-și prezenta și promova produsele și serviciile.
(2) Întrebările adresate pe pagina de Facebook a Companiei nu pot fi considerate reclamații formulate oficial.
(3) Compania nu prelucrează datele personale publicate de vizitatori pe pagina de Facebook a Companiei.
(4) Vizitatorilor li se aplică Politica de confidențialitate și Termenii de utilizare ai Facebook.
(5) În cazul publicării de conținut ilegal sau ofensator, Compania poate elimina persoana vizată din rândul membrilor sau îi poate șterge comentariul fără notificare prealabilă.
(6) Compania nu poate fi trasă la răspundere pentru conținuturile sau comentariile utilizatorilor Facebook care încalcă legea. Compania nu răspunde pentru defecțiuni sau probleme de funcționare generate de platforma Facebook sau de modificări ale modului de operare al sistemului.
În vigoare de la: 24.08.2023.