Cum a reușit CraftMystic să-și crească lista de abonați cu 1125%

CraftMystic a găsit soluția pentru creșterea listei de abonați: un pop-up OptiMonk care chiar funcționează.

+1125% rată de abonare la newsletter

Cuprins

 

Despre CraftMystic

CraftMystic le aduce pasionaților de spiritualitate cristale rare, bijuterii, kituri DIY și alte instrumente pentru suflet – toate atent alese, de la ametist până la citrin.

Pentru că aceste produse presupun o bună înțelegere a nevoilor și preferințelor clienților, transformarea vizitatorilor în abonați a fost o adevărată provocare, chiar dacă oferta lor este una unică și valoroasă.

Weboldal:
craftmystic.ro

Industrie:
Modă

Fondat în:
2019

Provocarea

CraftMystic folosea un popup simplu de la theMarketer, care includea un formular de abonare de bază, cu două câmpuri și un meniu dropdown pentru a afla semnul zodiacal al vizitatorilor.

Totuși, rata de conversie a acestui pop-up era foarte scăzută, doar 1.36%.

Obiectivul lor a fost să crească numărul de abonați la newsletter și să genereze mai multe vânzări, ceea ce a cerut o soluție de popup mai atractivă, capabilă să implice vizitatorii mai eficient și să îi convingă să se aboneze.

Soluția

Așa au descoperit OptiMonk și au decis să ruleze un test A/B pentru a compara performanța popup-ului original de la theMarketer cu noul popup OptiMonk. Astfel, au putut vedea clar care soluție generează rezultate mai bune.

Schimbarea nu a vizat doar software-ul. 

Echipa noastră a făcut și ajustări strategice în design și în fluxul de interacțiune, pentru a crește implicarea clienților.

Noul popup conversațional a fost mai mare (fullscreen), atrăgând și mai mult atenția vizitatorilor și oferind o experiență pe mai multe pagini.

Mai întâi, vizitatorii își puteau alege zodia…

Apoi, în schimbul unei reduceri, li s-a cerut adresa de e-mail…

În final, pe ultima pagină, au primit recomandări personalizate de produse, făcând experiența mai atractivă și relevantă, ceea ce a dus la creșterea conversiilor.

A fost optimizat și pentru utilizatorii de mobil.

 

De ce a funcționat atât de bine acest popup în mai mulți pași?

Pentru că nu a copleșit vizitatorii. În loc să le pună toate întrebările deodată, procesul a fost împărțit în pași mici, ușor de parcurs. Această abordare graduală a făcut experiența mai plăcută și mai prietenoasă, ceea ce s-a tradus în rezultate mai bune la conversie.

Să vedem cum au configurat pop-up-ul:

Popup-ul a fost afișat vizitatorilor care au petrecut cel puțin 5 secunde pe site și nu mai mult de două ori fiecare.

Acesta a vizat vizitatorii de pe homepage care nu erau încă abonați la newsletter.

Rezultatele

După trei săptămâni de testare, rezultatele testului A/B au fost impresionante.

Pop-up-ul OptiMonk a crescut rata de abonare cu +1125%, ducând rata de conversie de la 1.36% (pop-up-ul theMarketer) la 16.67%.

Conversia comenzilor a crescut de la 1.75% la 1.82%, folosind pop-up-ul OptiMonk.

Aceste rezultate au arătat clar că noul pop-up este mult mai eficient, atât pentru creșterea abonaților, cât și pentru conversii.

Concluzii finale

Testul A/B a fost cu adevărat un punct de cotitură pentru CraftMystic.

Folosind popup-ul multi-pas de la OptiMonk și oferind o experiență personalizată, au reușit să crească ratele de conversie, să își extindă semnificativ lista de abonați și să ofere utilizatorilor o experiență superioară.

Secretul succesului a fost optimizarea bazată pe date. Prin testarea mai multor designuri și layout-uri, au descoperit soluția cea mai eficientă, care a rezonat perfect cu publicul lor țintă.

Testarea A/B rămâne un instrument indispensabil pentru companii precum CraftMystic, care doresc să-și ajusteze strategiile conform datelor reale și să crească atât implicarea clienților, cât și vânzările.

Vrei să descoperi mai multe studii de caz?
+31.56% comenzi +66.2% venituri

Cum a reușit Goldelucks să crească comenzile cu 31.56% prin optimizarea paginilor de produs

Cum a reușit Goldelucks să crească comenzile cu 31.56% prin optimizarea paginilor de produs Goldelucks

7.58%rată de înscriere la newsletter+20.87%comenzi

Cum a ajutat un pop-up conversațional NuBest să crească atât înscrierile, cât și comenzile

Cum a ajutat un pop-up conversațional NuBest să crească atât înscrierile, cât și comenzile Descoperă

+8.74%rată de conversie ecommerce+24.9%rată de conversie de Black Friday

Cum a crescut Obvi rata de conversie de Black Friday cu 25%

Cum a reușit Obvi să își crească rata de conversie de Black Friday cu 24.9%

Ești gata să începi?
Începe cu ghidul nostru și ești gata în 2 minute!

Nu trebuie să fii marketer sau expert tehnic ca să testezi efectul de creștere a conversiilor cu OptiMonk!