
Cum a reușit CraftMystic să-și crească lista de abonați cu 1125%

CraftMystic a găsit soluția pentru creșterea listei de abonați: un pop-up OptiMonk care chiar funcționează.
+1125% rată de abonare la newsletter

CraftMystic a găsit soluția pentru creșterea listei de abonați: un pop-up OptiMonk care chiar funcționează.
CraftMystic le aduce pasionaților de spiritualitate cristale rare, bijuterii, kituri DIY și alte instrumente pentru suflet – toate atent alese, de la ametist până la citrin.
Pentru că aceste produse presupun o bună înțelegere a nevoilor și preferințelor clienților, transformarea vizitatorilor în abonați a fost o adevărată provocare, chiar dacă oferta lor este una unică și valoroasă.
CraftMystic folosea un popup simplu de la theMarketer, care includea un formular de abonare de bază, cu două câmpuri și un meniu dropdown pentru a afla semnul zodiacal al vizitatorilor.
Totuși, rata de conversie a acestui pop-up era foarte scăzută, doar 1.36%.
Obiectivul lor a fost să crească numărul de abonați la newsletter și să genereze mai multe vânzări, ceea ce a cerut o soluție de popup mai atractivă, capabilă să implice vizitatorii mai eficient și să îi convingă să se aboneze.
Așa au descoperit OptiMonk și au decis să ruleze un test A/B pentru a compara performanța popup-ului original de la theMarketer cu noul popup OptiMonk. Astfel, au putut vedea clar care soluție generează rezultate mai bune.
Schimbarea nu a vizat doar software-ul.
Echipa noastră a făcut și ajustări strategice în design și în fluxul de interacțiune, pentru a crește implicarea clienților.
Noul popup conversațional a fost mai mare (fullscreen), atrăgând și mai mult atenția vizitatorilor și oferind o experiență pe mai multe pagini.
Mai întâi, vizitatorii își puteau alege zodia…
Apoi, în schimbul unei reduceri, li s-a cerut adresa de e-mail…
În final, pe ultima pagină, au primit recomandări personalizate de produse, făcând experiența mai atractivă și relevantă, ceea ce a dus la creșterea conversiilor.
A fost optimizat și pentru utilizatorii de mobil.
De ce a funcționat atât de bine acest popup în mai mulți pași?
Pentru că nu a copleșit vizitatorii. În loc să le pună toate întrebările deodată, procesul a fost împărțit în pași mici, ușor de parcurs. Această abordare graduală a făcut experiența mai plăcută și mai prietenoasă, ceea ce s-a tradus în rezultate mai bune la conversie.
Să vedem cum au configurat pop-up-ul:
Popup-ul a fost afișat vizitatorilor care au petrecut cel puțin 5 secunde pe site și nu mai mult de două ori fiecare.
Acesta a vizat vizitatorii de pe homepage care nu erau încă abonați la newsletter.
După trei săptămâni de testare, rezultatele testului A/B au fost impresionante.
Pop-up-ul OptiMonk a crescut rata de abonare cu +1125%, ducând rata de conversie de la 1.36% (pop-up-ul theMarketer) la 16.67%.
Conversia comenzilor a crescut de la 1.75% la 1.82%, folosind pop-up-ul OptiMonk.
Aceste rezultate au arătat clar că noul pop-up este mult mai eficient, atât pentru creșterea abonaților, cât și pentru conversii.
Testul A/B a fost cu adevărat un punct de cotitură pentru CraftMystic.
Folosind popup-ul multi-pas de la OptiMonk și oferind o experiență personalizată, au reușit să crească ratele de conversie, să își extindă semnificativ lista de abonați și să ofere utilizatorilor o experiență superioară.
Secretul succesului a fost optimizarea bazată pe date. Prin testarea mai multor designuri și layout-uri, au descoperit soluția cea mai eficientă, care a rezonat perfect cu publicul lor țintă.
Testarea A/B rămâne un instrument indispensabil pentru companii precum CraftMystic, care doresc să-și ajusteze strategiile conform datelor reale și să crească atât implicarea clienților, cât și vânzările.
Marketing tippek és esettanulmányok heti rendszerességgel.
Descoperă tactici de optimizare și implementează-le în câteva clicuri în magazinul tău online, pas cu pas. Deschide tactici de optimizare
Creează un cont și testează fără restricții toate instrumentele de optimizare a conversiei de la OptiMonk.Încerc gratuit
Programează o consultație gratuită cu experții noștri, unde îți vom răspunde la toate întrebările.Solicit o consultație gratuită
Cum a reușit Goldelucks să crească comenzile cu 31.56% prin optimizarea paginilor de produs Goldelucks
Cum a ajutat un pop-up conversațional NuBest să crească atât înscrierile, cât și comenzile Descoperă
Cum a reușit Obvi să își crească rata de conversie de Black Friday cu 24.9%
Unelte de optimizare a conversiei pentru magazinele online.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Toate drepturile rezervate! Materialele de pe site pot fi utilizate exclusiv cu acordul Optimonk și cu menționarea sursei.