Așa a obținut Mott & Bow 100.000+ abonați și o rată de conversie de +10%

Un pop-up bine gândit poate face minuni. Află cum Mott & Bow a demonstrat asta.

100.000+abonați la newsletter
10%+rată de conversie pop-up

Cuprins

 

Despre Mott & Bow

Mott & Bow este un brand inovator DTC care redefinește modul în care oamenii cumpără blugi și haine casual premium.

Lansat în 2013, misiunea brandului este simplă: să ofere blugi și tricouri de calitate superioară la prețuri corecte, fără intermediari.

Fără adaosuri de magazin – doar lux accesibil livrat direct la ușa ta.

Weboldal:
mottandbow.com

Industrie:
Modă

Alapítás:
2013

Provocarea

Ca orice brand în creștere, Mott & Bow trebuia să transforme traficul pe care îl atrăgea cu atâta efort în clienți.

Strategia de marketing era solidă: Google Ads, Facebook Ads, SEO și construirea brandului aduceau un flux constant de vizitatori. Mulți dintre acești potențiali clienți ajungeau direct pe paginile de categorie sau de produs, sărind complet peste pagina principală.

Sună bine, nu-i așa? Ei bine, nu chiar…

Deși Mott & Bow avea mult trafic, pierdea multe oportunități. Mulți vizitatori navigau, dar plecau fără să cumpere. Atunci brandul a realizat că avea nevoie de o modalitate de a atrage acești vizitatori noi și de a le oferi un motiv convingător să convertească.

Soluția

Mott & Bow a apelat la popup-uri pentru generarea de lead-uri pentru a rezolva problema conversiilor.

Au implementat strategia Smart Discount Popup, una dintre cele mai eficiente tactici pentru creșterea listei de abonați.

Iată cum arăta pop-up-ul lor:

Acum să intrăm în detaliile care au transformat această campanie într-o adevărată mașină de conversie:

1. Pop-up fullscreen: Acest pop-up captivant a ocupat tot ecranul, dar a fost conceput să îmbunătățească experiența de cumpărături, nu să o întrerupă.

2. Design în mai mulți pași: Pop-up-ul a început cu o simplă întrebare Da/Nu. Abia după ce vizitatorul a apăsat „Da”, li s-a cerut adresa de email. Această abordare în doi pași a făcut ca experiența să pară mai puțin intruzivă și mai naturală.

3. Oferte exclusive: Ofertele tentante (26$ reducere + transport gratuit) i-au convins imediat pe noii vizitatori.

4. Puternic vizual: Pop-up-urile au arătat produsul Mott & Bow într-un mod impresionant, greu de ignorat pentru cei care au navigat pe site.

5. Targetat pe vizitatori noi: Pop-up-ul s-a afișat doar celor care au vizitat site-ul pentru prima dată, fie de pe Facebook, Google Ads sau din căutări organice.

6. Activat automat: Pop-up-ul a apărut imediat după ce cineva a intrat pe site, reușind să-i capteze atenția înainte să plece.

Rezultatele

Deci, a avut succes această strategie? Categoric.

Pop-up-ul Mott & Bow a atins o rată de conversie impresionantă, de peste 10%.

Mai mult, campania le-a permis să adune peste 100.000 de noi abonați de email în doar șase luni – un potențial imens de clienți pe care acum îi pot cultiva prin marketingul prin email.

Dacă vrei o strategie pentru a crește rata de conversie a site-ului tău, inspiră-te din abordarea Mott & Bow.

Pop-up-urile vizuale, în mai mulți pași, ar putea fi exact schimbarea de care afacerea ta are nevoie.

Vrei să descoperi mai multe studii de caz?
7.58%rată de înscriere la newsletter+20.87%comenzi

Cum a ajutat un pop-up conversațional NuBest să crească atât înscrierile, cât și comenzile

Cum a ajutat un pop-up conversațional NuBest să crească atât înscrierile, cât și comenzile Descoperă

9.42%rată de conversie

Așa și-a crescut LoveSexShop conversiile fără reduceri

Așa și-a crescut LoveSexShop conversiile fără reduceri LoveSexShop și-a propus să depășească o provocare frecventă

+1125%rată de abonare la newsletter

Cum a reușit CraftMystic să-și crească lista de abonați cu 1125%

Cum a reușit CraftMystic să-și crească lista de abonați cu 1125% CraftMystic a găsit soluția

Ești gata să începi?
Începe cu ghidul nostru și ești gata în 2 minute!

Nu trebuie să fii marketer sau expert tehnic ca să testezi efectul de creștere a conversiilor cu OptiMonk!